Starship
Form 1 ...
Wednesday, January 5 • 5:37 PM • 0 comments

Assalammualaikum

Hye ... sihat ? =) Dah lame aku x post an ??? lame sgttttttttttttttttttttt ... dah berhabuk+bersawang dah blog ni ... tadi aku tengah bersihkan lar tuh ... skang ni aku nak cite pasal keadaan dan masaalah aku skang ni ... keadaan : aku masuk 1 zuhal ... then , aku masuk umah maharajalela iaitu umah merah ...naseb baek ... sbb aku memang target nk masuk umah kuning atau merah ... aku x suke kale hijau ...  kakk aku kte ... "ko nak masuk umah sukan mane2 pon boleh !" *pelik* nape kakk aku ckap camtu ? aku tanye lar kakk aku nape ? dye ckap ... "umah kuning ade  PUAN IZZATIE , umah hijau ade CIK SOFIA dan umah merah ade DATIN ZUHASNITA...bepecah !haha" *yg puan , cik dan datin tuh aku yg tambah ... kakk aku x ckap pon ...* haha . ouhhh ... bagus2 ! sume nak jage aku ... ngeh3 *perasan da plak !* dah2 cite pasal keadaan . x tau nak tulis keadaan ape lagi . nak cite psal masaalah plak ! aku rase ... aku ade DUA masaalah . x bnyk pon ... hahaha ..

Masaalah Yang Pertama

Nak tau x ape masalah pertama aku skang ni ? masaalah nye ialah ..............................................................
guru kelas aku chinese ... iaitu Pn. Teh . tu xde la masaalah sgt . yg masaalah nyer ...cikgu math aku chinese ! namenyer ... Cikgu Tan . adusss . camne aku nak faham ... dah lah aku lemah math ! adoiyaiii ... pastu ,cikgu sejarah plak ... cikgu tamil ! name die Cikgu Ratna . walaweee !!! dah lah due subject tu penting ! waaaaa !!!!! dah lah . malas nak tulis lagi pasal masaalah ni .

Masaalah Yang Ke-2

Sudah ! x ingat la nak tulis ape ... wakaka ! cepat betol nyanyuk aku ni berjalan .

SILA TUNGGU DI LAIN EPISOD . HARAP MAKLUM !
__________________________________________________________________________________

Jeng3 ! dah habis ... dah blurrr nie ... ok bye ! assalammualaikum w.b.t . dan jutaan terima kasih juga kepada semua yang telah membaca post ini , terutama sekali CIK/PUAN/DATIN ZUHASNITA BINTI ZULKIFLEE . *betul x ejaan ?* yang sanggup membace post yg tah pape nie .... TQ.



SOME WORDS!


Hi. Welcome to my blog. My name is Nurul Izzana Zulkifli. 17 years old . Enjoy the story ! |Every tall person , needs a short friends|
About
Stuff
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Izzana