Starship
yAe...YaE...
Thursday, August 26 • 3:44 PM • 0 comments

Assalammualaikum...

BM Pemahaman&Budak Gila...
Yae...Yae...
BM(Pem) aku dapat 'A'=90%
Ok arrr tuhhh!!!
Sebab...aku x duduk dengan budak tuhhh lagi...
Kalau aku duduk dengan budak tuhhh lagi...
'B' la jawapannye...
X habes2 nak kacau orang...
Padan Muka die...semua orang x nak kawan die...
Perangai macam...ishk3...x boleh cakap...

UPSR semakin hampir... 
Huhu...
Jadual UPSR dah dapat dah!!!
Takotnyer.........
Esok mak aku nak operate mata...kat Hospital Seremban...
Esokkan x sekolah...jadi ayah aku suruh ikut...
Aku ni...jenis takot hospital...huhuhu...
So...aku buat alasan x nak ikut sebab...nak UPSR x lama lagi...
Jadual UPSR kan dah dapat...tu lah yang jadi bahan bukti aku...hehehe...
Mak aku kate...kalau x nak ikut...tinggal dengan kakak...
Kalau mak aku buke kat luar...
Pandai2 lah aku cari makanan sendiri...
Huhuhu...
Apa lagi...esok aku dapat bukak fb sepuasnyer la...(kalau kakak aku x marah!!!)

Buka kat masjid Bukit Bangkong...
Hari ny aku x buke kat rumah...
Aku balek lepas solat taraweh...
Sebenarnyer...yg buke kat masjid 2...yg terpilih jewr...
Aku x terpilih...tapi ayah ajak aku pergi...apa lagi jom la!!!
Bukan senang nak dapatkan peluang ny...hehehe...
Budak gila ikut plak!!!ny yg x best neyh!!!

Dah la x taw nak tulis ape...
Bye...Salam...







SOME WORDS!


Hi. Welcome to my blog. My name is Nurul Izzana Zulkifli. 17 years old . Enjoy the story ! |Every tall person , needs a short friends|
About
Stuff
Tagboard

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Izzana